زندگی بالای ابر ها

من برگشتـــــــــــــــــــــــــــــم الکی مثلا خیلی منتظرم بودین :/

خیلی دوستت دارم :)

قلب

خیلی فکر کردم و دیدم بدون تو بیشتر دیوونه میشم و اومدم که باز مطالب قشنگی رو که توی وبلاگت مینویسی بخونم عشقمیییییییییییی

۳ موافق ۱ مخالف
سلام
من رنگ آبیه نک مدادی رو پیشنهاد میکنم
رنگ سبزو بیشتر واسه هدر قبلی گفتما
در هر صورت فقط پیشنهاد بود هر چی دوس دارین بذارین تو رو در بایستی گیر نکنین یه وقتی
من سبز رو پیشنهاد میدم
البته پیشنهاده فقط :)

باشه امتحانش می کنم 

هر رنگی ولی آبی نباشه لطفا...
اینطوری قالبتون شبیه قالب من میشه... اونوقت مجبور میشم قالبمو عوض کنم...

آخ ببخشید من این رنگو شانسی انتخاب کردم چشم الان عوضش می کنم

آبی؟!
چرا آبی آخه؟! :-/

شما یه رنگ پیشنهاد بدید من همونو میذارم

عجب :-/
موفق باشید

مرسی :)

چیزیش نیست که... یجوریه :-/

خخخخخ خب من عاشق همه هستم بدون شما ها حوصلم سر میره :)

پستتون :-/

:( پستم چشه :((((

من امروز چک کردم دیدم نیستی
چشم
رسیدن به خیر
گفتن نکن
مبارکه وب جدید

خیلی ممنون قربونت

سلام خیلی خوشحالم که برگشتین :)
آخرین بارتون باشه ازین کارا میکنین :)))

پشیمون شدم دیگه از این کارا نمی کنم :)

 فالو شدین

خیلی ممنون :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بدون شما ها احساس تنهایی میکنم خیلـــــــِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِی و از اینی که هستم بیشتر دیوونه میشم خیلـــــــِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِی
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو مطالب
طراح قالب : محمد مهدی قدرت گرفته از بلاگ بیان