زندگی بالای ابر ها

من برگشتـــــــــــــــــــــــــــــم الکی مثلا خیلی منتظرم بودین :/

قراره برم سربازی شاید اونجا آدم شدم

نتیجه تصویری برای سربازی

گوود بای

۱ موافق ۱ مخالف
سربازی خوبه ؟ :)
ولی کاش مام سربازی داشتیم وسط درس یه نفسی میکشیدیم
دوسال...
کسری نداری؟
والا من که نرفتم ببینم خوبه یا بد :|
ولی خب نباید جای خوبی باشه...
بله باید گذروند...
این نیز بگذرد...
نسیم جون ولی به نظر من خوبه ها :)
شوخی کردم به هر حال باید یه جوری گذروندش کاریش نمیشه کرد
داداش ما که خر بود خرتر شد
ژله جون سربازی که خوش نمیگذره :|
یعنی دیگه نیستین؟!
ای بابا
تصویرم باز نمیشه
سربازی خوش بگذره :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بدون شما ها احساس تنهایی میکنم خیلـــــــِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِی و از اینی که هستم بیشتر دیوونه میشم خیلـــــــِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِی
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آرشیو مطالب
طراح قالب : محمد مهدی قدرت گرفته از بلاگ بیان